سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش نرم افزار CRM و خدمات به مشتریان

دوشنبه نشانه آغاز هفته ملی خدمات مشتریان، ابتکار عمل را که توسط انجمن بین المللی خدمات مشتریان تماس در سال 1984. آغاز شد تعهد یک هفته ای به خدمات به مشتریان یک فرصت است برای علامت های تجاری برای درمان مشتریان به شگفتی، قدرت پردازش، و درگیری های دیگر، اما رویداد در مورد بیش از مشتری درک آن باید در مورد قدردانی از کارکنان نیز باشد.

کارکنان خوشحال هستند احتمال بیشتری برای ارائه خدمات بزرگ از کارکنان ناراضی هستند. "این که در آن خدمات به مشتریان خوب شروع می شود، می گوید:" شیپ Hyken، نویسنده خدمات به مشتریان و متخصص.

فرهنگ محیط کار یک جزء کلیدی برای تعیین سطح یک شرکت از خدمات به مشتریان است. در اینجا سه ??شرکت ها باید در این هفته خدمات مشتریان را به توانمند سازی کارکنان و فراتر از انتظارات خود هستند.

 

1. دستاوردهای برجسته.

ستایش می رود راه طولانی، و جلب توجه به موفقیت های کارمند یک راه آسان برای تقویت روحیه و الهام بخش کارمندان کم انجام به تلاش برای چیزی است. این را ندارد مستلزم کارمند قشنگ از ماه مراسم-یک هدیه پولی، یک نشان یا تاج در یک پلت فرم اجتماعی شرکت مبتنی بر گیمیفیکیشن، و یا حتی یک فریاد در خبرنامه شرکت های بزرگ می تواند یک راه قدرتمند برای پاداش دادن به بالا بازیکنان. "آیا کارکنان ارسال تشکر از شما یادداشت به یکدیگر، تشکر همکاران برای کار بسیار عالی آنها در مناطق خاص انجام داده ام،" Hyken توصیه می کند. مهم این است که به طور مشخص، به دیگر کارکنان بتن، اهداف قابل دسترسی. در همان زمان، اهداف باید معنی دار. برای مثال، آیا حجم تماسهای پاسخ پاداش نیست؛ نه، پاداش کارکنان با بالاترین رتبه بندی رضایت مشتری. سرعت مهم است، اما تاکید همیشه باید در کیفیت باشد.

2. آموزش نرم افزار CRM و خدمات به مشتریان 

یک کارمند تنها به عنوان خوب به عنوان آموزش خود، همین دلیل است که آن را جزء جدایی ناپذیر از عملکرد است است. اکثر کارکنان از آموزش دیده را زمانی که آنها اول در کار شروع، اما آن ضرری ندارد برای بررسی مجدد مراحل و زمانی را برای بیش از روش های جدید. اگر تکنولوژی جدیدی که اخیرا به این شرکت معرفی شد، این بار تا مطمئن شوید همه شده است به درستی آموزش دیده و در حال آمدن است سراسر هر گونه مسائل است. کارمندان CRM خوب موفق خواهد شد حتی اگر آنها را به اعماق پرتاب، اما بهره وری خود را بهبود بخشد اگر آموزش مناسب پایه و اساس تجربه یادگیری خود شکل می دهد. فن آوری خدمات به مشتریان بصری است این روزها، اما این بدان معنا نیست که یک عامل فقط می توانید آن را انتخاب کنید تا در یک روز. صرفنظر از اینکه چگونه کاربر پسند آن است، کارفرمایان نیاز به آموزش کارکنان خود را بر روی هر ابزار جدید، با توجه به Hyken.

3. با مشتریان صحبت کنید و استفاده از نرم افزار CRM

کارمندان چشم و گوش از در شرکت-آنها شنیدن و دیدن بزرگترین قولنج خدمات به مشتریان مشتریان، به طوری که گوش دادن به دیدگاه آنان ضروری است. چک کردن در با کارکنان تا ببینید که آیا تکرار نگرانی خدمات سازمان را قادر می سازد به فعال تر و رفع مشکلات قبل از تبدیل شدن آنها به حوادث روابط عمومی وجود دارد. درخواست کارمندان در مورد هر فناوری که ممکن است از جعبه ابزار خود را از دست رفته مهم و همچنین سازند در روز ترانشه به روز است و یک درک بهتر از نحوه خدمات به مشتریان سیستم عامل و منابع از مدیریت کار دارند. "مشکلات داخلی می تواند یک منبع از سرخوردگی برای کارکنان است. شکل که در آن اصطکاک است، هر دو در کنار مشتری رو، و داخلی،" Hyken می گوید

 

از وب سایت www.sarvcrm.com اطلاعات خوبی بدست خواهید آورد